Elizzzzz2022 Bebeginizi uyku arasinda Geceleri altini aciyor musunuz? Memeye kalkarsa aciyorum ama uyaniyor bole olunca..olduda uyursa acmasam 8 saat sorun olur mu? En fazla ne kadar acmadan uyutuyorsunuz?
Ayse361 Elizzzzz2022 em fazla 5 saat açmadan durdum bişey olmadı ama bi reels videosunda izlemiştim gece bebeğinizi 1 numara büyük bezle bağlayın hece boyu bezi çiş yaptığı sürece değiştirmeyin pişik olmaz diyordu bende öyle yapıyorum
Ronam Elizzzzz2022 uyutmadan değiştiriyorum sabaha kadar açmıyorum. Dediğiniz gibi uykusu bölünüyor açınca.
Ccrescentt Elizzzzz2022 aslinda her emzirmeden once ve sonra bakilmasi onerilir bildigim kadariyla. Almazsaniz da aglayip uyanir rhatsiz olur. Yine 3csaatlik emzirme dongulerinde bakilmali bencr. En azindsn disindan bakin. Kaka mi coklu cis mi
Aselkusum16 Ben açmıyorum deliksiz uyuyor 12 aylık sabahta kalktığında çokta dolmuş olmuyor zaten .. bez için uykusunu bölemem ki rahatsız edemem bebeğimi uyuyorsa .. pişik vs bir derdimizde olmadı çok şükür bu zamana kadar çünkü gece kakasını yapmıyor bide tabl
Polyana Aselkusum16 canım banada taktik versene nasi başardın deliksiz nasi uyuyor benimki 13 aylık hiç uyumuyor
Duygu-66-Tumer Kızım 6 aylik sayilir. ilk 2 ay dışında hiç gece bez iiçin kaldırmadım. Zaten kolik bi bebek, uyanacak diye ödüm kopuyo zar zor uyutuyorum, bide altını değiştirp uykusunumu açayım🤪🤪🤪
sarmaliklahana Elizzzzz2022 7.5 aylık kzıım gece hiç açmıyorum emmeye uyanıyor gözler kapalı mızıklamıhor emzirip uyutuyorum 🙄 10-12 saat bez duruyor sızdırma VS yapmıyor. 2.5 ayına kadar gece de değişiyorum bana değiş dediler Allahım uyanıyor uyumuyor ışıkta uykusu dagılıyor huysuzlanıyor flaan sonra bıraktım değişmiyorım daha
gulsnmstf Elizzzzz2022 ben 5 6 saat sürdüğü oldu ama 4 saatte bı mizmizlansi oluyo bakıyorum altına baya doldurmuş şişmiş bez alıyorum haliyle 😂
Melisaelif Bende gece hiç değiştirmiyorum hiç sorun yaşamadım uyanır kız Allah vermesin zaten zar zor uyuyor 😊
sevim_kos Elizzzzz2022 bi doktor eğer rahatsız olmuyosa sabaha kadar açma demişti. Kaka yapmazsa açmıyorum uyanana kadar. Bazen 12 saat uyuduğu oluyo
Minnossareannesi Elizzzzz2022 40 ı çıktıktan sonra kaka yapmadığı sürece hiç altını açmadım deliksiz uyurdu 🌸
Alinabebek Elizzzzz2022 2 aydan sonra çok dolmadıysa altını almıyorum gece kaka yapmıyor zaten. 8-9 gibi yattı bakıyorum yok sabah uyandığında alıyorum bi sorunda yaşamadık pişik falan olarak (sleepy bepanthol Kullanıyoruz )
Zeynepalya_ve_annesi Elizzzzz2022 gece acmiyorum yatmadan degistiriyorum birdaha sabaha zaten gece cok yapmiyor bazen dolu oluyor
sufulele Elizzzzz2022 5 saate kadsr çişli bezle bekleyebilir diye biliyorum ben de ama bebeğiniz rahatsiz olmadığı sürece açmayın bence. Bazen ben de bunu düşünüyorum ama rahatsız olsa zaten uyanir ya da emzirdikten sonra uyuyamaz diyorum hiç ellemiyorum.
Ozzeyo 40 ı çıkana kadar gece değiştiriyordum sonrasında kaka yapmadıkca değiştirmedim , kaka yaparsa loş ışıkta uykusunu kaçırmadan hiç konuşmadan değiştirmeye çalışıyorum
Mehriban27 Elizzzzz2022 1 numara büyük bez ve geceleri prima kullaniyorum hiç sizdirmiyor kaaka yapmadigi sürece değiştirmem sabah kalkar kalmaz ilk işim bez değiştirmek oluyor dolsa dolmasa kolay kolay gece de kaka yapmiyor
Boncukkizlarim Elizzzzz2022 kızım 14 aylık bezi biraz dolsa hemen ağlayarak uyanır ben de hemen bezi değiştiririm geri uyur . Bence o çişli bezle sabaha kadar çok rahatsız edici kendmizi öyle çişle uyuduğumuzu düşünelim yani bezi açınca ferahlık kuruluk oluyor daha mışıl uyuyor kızım
11Hilal11 Elizzzzz2022 valla ilk 2 ay her doyurmaya kalktigimda degistirdim ondan sonra aksam yatmadan once degistiriyorum sabah kacta kalkarsa o zaman degistiriyorum bi sorunda yasamadim hic ben