Gazını güzelce çıkarıyor musunuz, gazı gelince onu çıkarırken de kusuyor olabilir. Reflüsü olabilir, bizim de öyleydi çok şükür geçti o günler. Bir memeden diğerine geçirirken gazını çıkarıp geçirin mesela, yavrum meme emerken bile böğ diye kusuyordu ne varsa. Çok zor günlerdi ama geçiyor, zaten bu süreç yeterince zor, etrafınıza pek takılanmaya çalışın, idrar yolu enfeksiyonunda da kusma olabiliyor, bebeğiniz daha minik, doktora danışmayı da ihmal etmeyin yine tabi