hanımlar bebeğim 7 aylık. çok büyük bir doğum lekesi var, pembemsi kırmızı, kabartılı değil. bunun bir tedavisi kremi lazeri vs var mı? gören herkes soruyor. çok büyük çünkü kafasından kollarına iniyor. Rabbim vermiş işte. niye çıktı bilmiyoruz sebebi bilinmezmiş doğum lekelerinin zaten. ben başta çok seviyordum, ayrıcalıklı geliyordu. ama sonra görenler bebeğimin halini sormaktan önce a bu ne diyorlar. düşündüm ki büyüdüğünde rahatsız olur mu? bir tişört giyemezse insanlar sürekli bakarsa rahatsız olur mu? şimdinin çocukları malum. alay ederler nezaket nedir öğretilmiyor. okullarda arkadaşları tarafından dışlanırsa vs. ensesinde kolunda irili ufaklı lekeler. çok düşünmeye başladım aklımdan çıkmıyor. bunun bir tedavisi var mı? doktoru bir şey olmaz annesi deyip geçiştirdi.