Bunu kullanip gozlemleri sonucu gaz ya da kabizlik yaptigini farkeden oldu mu?Yoksa ben mi yanlis gozlemledim yalniz miyim? 3,5 ayligiz ve vermedigim gunler karin gurultusu ve gaz sancisi olmuyor gibime geldi.Kullandigim zamanlarda, surekli kaka yapan cocuk 4-5 gunde bir yapmaya basladi.Yeni farkettim bununla ilgili oldugunu vermiyorum simdi.Bugun sikintisi yoktu mesela