Yenianneiremm Bebeğim 2 aylık, durmadan agliyo, 4 saattir susmuyor, asla susturamıyorum, kakasini yaptı, cisini yaptı , karnı tok, ateşi yok, neden olabilir 😔
minikkira Yenianneiremm belki başka bir sorunu vardır. Atak diyen arkadaşlar olmuş ama bilemedim. Gazı da olabilir başka bir şey de. Takip edin olmadı bir hastaneye gidersiniz
Aybukemm Yenianneiremm benim büyük kızım 23 aylık 15 günlükken bir başladı hala ağlıyor hem gece hem gündüz o kadar yoruldum ki artık bazen küçük kızımın ağlamasını duymuyorum büyüğün sesinden
Kukukrll 8.haftadan itibaren atak dönemi olabiliyoor.. büyük ihtimalle sizinde öyledir fırtınalı günlerin ardından güneş açacak annesi 🥰
Sevimlina Gazida olabilir. Ama illa birşey olmasına gerek yok bebekler hep ağlar tok olsa da ağlar. Göğsüne yatırıp pış pış yapıp gezdirebilirsin belki sakinleşir. Bir çocuk doktoru anlatıyordu bebeklerin tüm ihtiyaçlarını giderdiginde de ağlıyorsa anne sine ihtiyacı vardır diye. Birde manevi yönden deneyin bence faydalı olur sizin kokunuzu alırsa sakinleşir. Hemen pes etmeden 5 10 dk bu sekilde yapın 🤗
Kubraa1616 Gazı olabilir canım bol bol sırtını sıvazla hiç bir bebeğin sebepsiz ağlıcağını düşünmüyorum oku bol bol yüzünü yıka 21 defa besmele çekip yüzüne üfle inşallah şifa olur kuzumada güzel uyku çeker