Bebeğim 6,5 aylık. Ek gıdada tadım olarak başladık 3er gün. Sonra çorba yaptım. İyice alıştı maşallah iştahlandı. Ama kaşığı ağzından çekmemle ağlaması bir oluyor diye kantarın topuzunu kaçırdık biraz. O yedikçe verdim haliyle kabız oldu yavrucuğum. 2 gündür yapamıyor. 10 güne kadar normal dese de doktorlar, alışmış her gün yapmaya morararak ıkınıyor sürekli. Probiyotik doğduğundan beri kullanıyoruz, tadımlarından beri her gün yemeklerine zeytinyağı kullandım hatta ek 1 çay kaşığı zeytinyağı verdim. Lifli meyve, posalı kayısı suyu, bugün papatya çayı. Kısacası her şeyi denedim. Çözüm önerisi olan var mı? Fitil, uyarma ve ilaç dışında çözüm rica ediyorum. Alışkanlık yapacak hiçbir şeyi 1 kez dahi uygulamak istemiyorum. Teşekkürler.