Sabah güne başlamamız itibari ile günde 4 kez 120 ml mama veriyorum. Cogunlukla bitirmiyor 100ml içiyor. Aralarda emzirmeye calısıyorum. 3 ay 21 günlük. Eskiden mememden süt sızardı simdi hep yumusak. Elimle ucunu kontrol ettiğimde süt geliyor bazen fışkırıyor ama oluk oluk oldugunu düşünmüyorum değil cünkü. 3 aylık muaynesinde kilo artışı iyi olmadıgından mamayı arttırdık sizce yeterli mi ? Fazlasını almıyor