ipekdemir 2-3 gündür Bebeğimin ağzının yan taraflarında kızarıklık oldu.. klamoks antibiyotik kullandık yeni ve ilk defa acaba yan etki yapmış olabilir mi ne kullanabilirim ? Bilgisi olan varmı ?
Baloglan123 ipekdemir bizdw kullanmıştık kac ay once falan bebeğimin poposu pişik gibi yara döküyordu basta anlamamistim sonra baktim o ilacı verdikçe arttı sizinde yan etki yapmis olabilir prospektüsu okuyun bi
ipekdemir Zelis1705 bünyeye göre değişebiliyor demekki, hafif boğaz kizarikligi vardı o yüzden yazmıştı doktor ..