Elizzzzz2022 Bebegim 4 aylik olmak uzere neredeyde dogudugundan beri yanaginda egzama var..saf vazelin denedik gecmedi la roche atopic cilt kremi denedik gecti gene cikti..onerisi olan var mi?
Busemommy Elizzzzz2022 merhaba canım ben Mustela’ nın stelatopia alerjik atopik egzamalı ciltler için olan kremini kullanıyorum çok memnunun 2 güne düzeldi kızımın yanakları 😇
Arsima19 Elizzzzz2022 kızım doğduğunda olmuştu yanakları ve kulak arkası pul pul du.annem doğal ev sürmesini pamuğa damlatıp sildi birseyi kalmadı.
Mamasboy Elizzzzz2022 karın bölgesinde vardı çok minik. Cilt doktoruna gittik bioderma nemlendirici ve bir ilaç verdi. Bioderma birkaç gün içinde geçirdi diyebilirim. Cilt doktoruna danışın önce. Egzama çok iyi nemlemdirmek istiyor.
Zlyhky11 Elizzzzz2022 aynn biz de de tek yanaktan var bir aydır çok öpülmeden dedi sağlık ocağına gittik hayatın verdi biraz geçti ama geri çıktı bayram sonrası götürsen mi ki hastaneye
AsliEsila Benim bebeğimde de var 1.5 aylık yeni teşhis kondu mustelanın stelatopia diye bi kremini kullanıyoruz şimdilik çok iyi geldi
Mamasboy Miican biz de aynı kremi kullanıyoruz çok iyi geldi hala onu kullanıyorum nemlendirici olarak çok iyi bir krem
HilaalllEslemm Benim kızım da da vardı egzama 1.5 aylıkken öğrenmiştim mustela stelatopia kremi kullanıyoruz 7 aylık oldu halâ kullanıyoruz bir haftada etki etti kullanın derim
Selbiyavuz19 Elizzzzz2022 benim bebeğim de vardı şuan 1.5 aylık dalin unibaby şampuan kullanıyordum doktor onları yasakladı mustelanın şampuanını ve nemlendiricisini kullandık 4 5 günde geçti çok şükür
Babasininoglu Elizzzzz2022 kullandığınız ürünler aslında egzamayı daha da tetikleyen içeriklere sahip. Tamamen doğal yağları deneyebilirsiniz. İncia marka öyle hem de uygun.
Mamasboy Elizzzzz2022 en az 2 kez nemlendir dedi doktor ben her altını açtığımda sürdüm. Özellikle yıkadıktan sonra ıslak vücuduna sür dedi doktorumuz öyle yaptım. Onun haricinde kortizonlu bir krem verdi o da günde 2 kez ama 3 gün kullandık sadece şimdi bioderma ile nemlendirmeye devam ediyoruz.
AsliEsila Elizzzzz2022 sabah akşam ince bir tabaka sürüyorum üzerinde yazıyor zaten ama günde üç defaya kadar sürülebilirmiş
Rbck Elizzzzz2022 5 sylik bebegimde var mustela stoplea aldim gecmedi… sonuyor tekrar cikiyor randrvu aldim bekliyorum
Prenses_annesi22 Elizzzzz2022 bnm kızımın kolunda ve ve bacagında vardı bepanthol sensıderm kullandk mantara cevırmısti travazol kullandım gectı dün farkettım kolunda yıne egzama olmus neden oluyor anlamadım bende uzun zamandır yoktu