Aslimertzeynep Çok geçmiş olsun büyük ihtimalle Candida mantarıdır. Bağırsaklardaki yararlı bakterileri artırmak iyi gelecektir. Tatlı, şekerli şeyler yemek iyice artırır kaşıntıyı. Yine de doktora giderseniz iyi olur fitil, hap, krem vs verecektir. Allah şifa versin 🌸