Nisakus25 mevsimsel galiba bebeğim 4 buçuk aylık bizimde hırıltı ve öksürük var doktora gittik iyi ki gitmişiz bronşit dedi şurup verdi bitkisel 2 gündür kullanıyoruz iyi geldi sanki geçmezse antibiyotik başlıycaz sizde geçer demeyin çok minik bebeğiniz gidin hemen imkanınız varsa