Ezooo antibiyotiğin tadı kokusu yoğun olduğu için az miktar birşeye batirsaniz bile onu bastıracagi için yine reddeder. Daha fazla miktarda bir yiyeceğe karistirsaniz da bilemiyorum şimdi net bilgim yok ama ilacın formu bozulabilir. Benimkiler de antibiyotik sevmiyor. Ama zorla iciriyiyorum. Enjektör ile veriyorum. Mesela şuan küçüğüm antibiyotik kullanıyor. 3,5 ml vermem lazım. 4 ml çekiyorum. Kalan yarım ml de ağzının kenarından akıp giden payı. Tutuyorum kucağımda kollarını sıkıştırarak. Yarım ml yarım ml hepsini veriyorum. Bitince hemen balkona pencereye doğru gidiyorum. Ağlıyor oluyor ya temiz hava alsın kusmasın diye. Bu şekilde benimkiler hiç kusmuyor.