Sekerkizzz 1.5 saatte bi uyandırıp mutlaka doyurmalısın. Korkma her bebek sarılık oluyor ilerlememesi için beslemen yeterli. Doktora sor mama ver derse de verebilirsin. Mamaya karşı olanlar var ama ben sarılık olup hastanede yatmaktansa mama verilmesi taraftarıyım.
Yalnız benim doktorum 15. Günün sonunda 9a düşmüş olması gerekiyor değeri demişti düşürmeye çalışmıştık biz. Gözlerindeki sarılık bizimde geç düzelmişti önce vücudu düzeldi sonra gözleri geçer merak etmeyin güle güle büyütün bebişinizi Allah yavrularımızı bize bağışlasın