asafmomyy aynı durumu benim kızımda yaşadı Dr bile evet çok sıcak vücudu diyodu ama ateşi 36,5 çıkıyordu gece Bi alarm kurup bakıyım dedim 39 lardaydı sonra ki gün geçti ama bu seferde heryeri isilik gibi dökmüştü meğer 6. Hastalık böyle oluyormuş tedavisi fln yok kendiliğinden bir haftaya düzeliyor. Ateşini takip edin ince giysin aynı zamanda dikkat edin üşütmesin. Bol sıvı vermeye çalışın