Cansin biz ikimizde turkuz ama tanidihim bi abla var esi alman esi ogretmen oldugu icin nerdeyse butun gun okulda ve onunda onemli bir isi oldugu zaman babaannesine gonderiyor oglunu hic teredut etmeden. Yabancilar daha bilincli turklerde o yuzden guven sıkıntısı yasamiyorlar. Ayrica bende birakirip hem kendi aileme hem kayinvalidemlere