Elfvli yigitinaannesii evet oralarda bu ürünler yok doğru. Kalitesi nasıldır bilmediğim için birsey diyemem. Yukarıda arkadaşlar bir sayfa önermiş orası gerçekten guzel 👍 ama bunlar da güzel içinize sindiyse alın gitsin 🥰
Mavisimbenim yigitinaannesii yani olmazsa geri gönderirsin çok marka olsun diye de takılma markasız da güzel şeyler olabiliyor
Ates_mami yigitinaannesii valla hepsi çok güzel ya. 3 oğlum var kızım yok ya kız kıyafetlerini hep beğenirim. Ama 1 numara favorim
Yagmur1c yigitinaannesii Bayıldım valla hepsine bir kızım olsaydı allah diyorum tam benlik kiyafetler 😍
yigitinaannesii Yagmur1c Oğlumda var https://ty.gl/juqfnonevy https://ty.gl/ipahgnpmt2 bunlarda oğlanlık🤣
Ates_mami yigitinaannesii oğlanlara ben hep aldığım için biliyorum herşeyi. Kıza almadığım için ilgimi çekiyor 😀
Haydinn yigitinaannesii iyi bayramlarrrrr hepsi güzel ama bize fazla kokoş ben genelde rahat edebileceği şeyler tercih ettiğim için özel günler hariç tayt tişört sweat ya da ☺️
Yaduuu Hepsi güzel. Güzel günlerde giyinsin çocuklarınız. fiyatları gören ben 😳 LCW da indirim kovalamaya devam 😃
Guneskiz48 yigitinaannesii görünüş olarak çok güzeller ama bu markayı daha önce duymadım o yüzden kalite olarak bilemem birde günlük kanımda çocuk rahat edemez en azından benim kızım çok rahat giyinmeyi seviyor böyle ürünleri gezmelik kullanıyorum onda bile zorla giydiriyorum
LinaTuba yigitinaannesii ben e bebekten 40 50 arası o kadar güzel elbiseler aldım ki bu kadar para vermem zaten hemen büyüyorlar
yigitinaannesii LinaTuba Doğrudur canım ben e bebeğin kalitesini pek sevmiyorum. Yakın bir zamanda organic olarak ürettikleri tüm ürünlerde onlarda kimyasal çıkmıştı. Zaten normal kalitesinide pek beğenmiyorum
Milkshake yigitinaannesii bu alcaklarınızda yok mu acaba kimyasal markası bile yok kalitesinden nasıl emin olabiliyorsunuz en azından o marka bilindik bir marka sanmıyorum