Beni kesinlikle lohusalık zorladı, bulantım yokdu hiç kusma yaşamadım çok rahat bir hamilelik geçirdim. Ama çok zor bir doğumum oldu, normal başladı, sonra suni en son apar topar mecburi sezeryanla sonuçlandı, sütüm azdı, bebeğimin gazı vardı sürekli ağlıyordu sarılık oldu, dikişlerim enfeksiyon kaptı…(liste bu şekilde daha da uzar)