3 ay 21 günlük. Sesini keşfetti çığlık atmaya basladı. İlk bi kaç gün cok tatlıydı. Şimdi sinir küpü gibi. Asla uyumuyor. Uyumadıkca agresif. Herseye bağırıyo kendini kasıyo sağa sola atıyor. Memeye tutuyorum cıglık atıyor. Altını değiştirirken tekmeliyor bağırıyor ağlıyor. 4. Ay atagı mı basladı? Nasıl mücadele edicem bi akıl verin :( uyuyakalıyor 5 dk sonra uyanıp ağlıyor 3-4 günde yoruldum