Herkese hayırlı akşamlar hayırlı bayramlar
19 aylık bir kızım var yaklaşık 2 hafta önce sütten ayırdım çok şükür ki çabuk alıştı memesiz uyumaya ve artık kızımın odasını ayırmak istiyorum ama ya ağlarda ben bunu duymazsam diye korkuyorum bugün odasını düzenledim büyüyüp baza olan bir beşiği vardı onu büyüttük sallanan yerinden söktük ve bir yatak oldu uyanınca yanımıza gelebilsin diye korumalıklarını da çıkardık acaba düşer mi bide öyle bişey var çok deli yatıyo çünkü yan tarafına puf minderler koydum ama inşallah korur geçenlerde Instagramda okudum çocuğumun odasını ayırmak istiyorum ama ya ağlarda ben bunu duymazsam diye korkuyorum diye yazmışlar arasam bulamazdım tesadüfen çıktı karşıma 😅
Annelik iç güdüsü olarak heralde anne uyurmuş ama annenin beyni uyumazmış yani çocuğu duymama gibi bir şey söz konusu değilmiş kızım doğmadan önce çok tedirgin oluyodum hadi ağlarda ben duymazsam diye ama hiç öyle olmadı ağlamayı geçtim kızım daha gak guk derken hemen uyanıyodum şimdi de aynı şekilde ama işte odalar ayrılınca duyar mıyım gündüzleri mesela odasında yatıyo o uyuyunca bazen bende uyuyorum hemen ilk ağlamasında uyanıyorum aynı şey gecede olur mu bilmiyorum deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler 🥰