HerseyimizAren Kizlar 2 gundur gece oğluma mama içiyor 90 cc kadar gaz çıkarmak için omzuma aliyorum o esnada kusuyor. Az önce neredeyse yarısını kustu sizlerde bu tarz bisey var mi? Cok tedirgin oldum lütfen bakin
banakaderiminbiroyunu HerseyimizAren fazla geldiği için kusuyor olabilir mi . Birde kaç aylık hemen kaldırmasınız belki kusmaz
Serpiltoprak21 HerseyimizAren emdiripmi veriyosun mama fazla geliyor azaltmalısın çok yediğinde genelde fışkırı gibi çok kusar yarısı gider mamada
HerseyimizAren @Serpiltoprak21#2 bu sefer emzirmedem mama verdim 90 cc uyuyordu kivrannaya başladı bende kucağıma aldım mamasını verdim babasi gaz için omzuna koydu 1 2 sivazladi kustu yarısını neredeyse atti 😔 90 cc cok mu ki
banakaderiminbiroyunu HerseyimizAren 90 2.5 saatte bir normal 90 cc. Artık kaldırmayın başını Yüksek tutun 4 aylık olmuş gazı olmaz fazla . Ben hiç gazını çıkartmıyorum 1 aydır benimki de 4 aylık başı yüksekte yatıyor kendi kendine çıkıyo birde böyle deneyin