1289 kızım 18 aylık 7 aylıkken işe başladım. Cumartesi pazar ikimiz de tatiliz. Cumartesi fix temizlik günğmüzdür önemli bir şey olmadan şaşmaz.Cumartesi kahvaltıdan sonra bulaşıkları toplayıp direk toz almaya başlarım. Eşim tüm halıları süpürür kaldırır ben arkasından silerim bu şekilde çok hızlı bitiyor. Çarşafları çıkarır değiştiririm, cuma akşamdan çamaşırlara başlarım ki cumartesi de devam edeyim işim pazara kalmasın. Rutinimiz bu şekilde, mutfak ve oturma odası zaten neredeyse her gün süpürülüyor yemek yediğimiz için fantom açıp 5 dk da alıveriyorum . Robotta var ama yerlerde oyuncak olduğu iÇin şuan kullanışsız geliyor. Pazartesi yada salı kızım uyuduktan sonra ütü günüm. Tv açar yaparım . Yemek konusunda şuan çok zorlanıyoruz , önceden geçiştirsekte oluyordu ama şuan kızım da yediği için çeşit yapmak çok zor oluyor, genelde ben yapıyorum eşim bulaşıkları topluyor, nadiren o yapıyor yemek yoksa tost, patates kızartması falan yapılacaksa o yapıyor. Büyük temizliklere yardımcı alıyorum, bugün mutfak dolap içlerimi indirdik yıkayıp silip yerleştirdim , haftaya bayram sonu halılar gidecek yıkamaya yardımcı gelecek, camlar kapılar perdeler temizlenecek yaz temizliği, imkan varsa daha sık alırsanız rahat edersiniz 🙏🏻 Zamanla düzen oturuyor ama her şeyi dip temel yapmak imkansız çalışırken detaylar kalıyor maalesef yetişilmiyor sağlık olsun 🌸