Fbaa ben de ıslattım canım küçük bi kavanoza koydum 5 liralık vermişti zaten adam yeter dedi üzerine biraz böyle su ekledim sürdüğüm an çok ağladı istemedi emmek tadına bile bakmadı yani ama çok ağladı 3-4 gün geceleri fenaydı ama unuttu şükür bu arada hamile kaldıgım için kesmiştim ben