Merhaba bebeğim nerdeyse 13 aylık olacak kızlar bizimle yatıyor park yatağa koyarken aşırı sıkıntı yaşıyorum buraya da yazmıştım. Yatağı bizim yatakla duvar arasında kalıyor aşırı boğucu oluyor. Bu yüzden kendi odasına aldım. Daha ferah oldu sanki onunda hoşuna gitti. Bu akşam deneme. 1 saat yatağına bende girdim emdi kucağıma aldım. Burnu da hafif tıkalı dalamadı bi türlü. Bizim odaya geri getirdik. Ne yapmam lazım. Daha bugün geçirdim yatağı bu arada acaba biraz daha mı zaman lazım.