2 ay 19 günlük bebeğim var . Karnı tok gazı yok durduk yere ağlayıp duruyor .bu hafta Atak haftası da değil sanırım. Niye ağlıyor bu çocuk durduk yere 😪 Sadece mama içerken ağlamıyor . Karnı doyuyor başlıyor tekrar ağlamaya …Hiç mutlu değilmiş gibi 😔Çıngırakla falan 2 dakika oyalıyorum sonra tekrar başlıyor ağlamaya