deletedmom173 yok kuzum eşim ona yağsız koyun eti aldı parça parça bölüp bir çorbalık ayırdım haftada 3 kere yediriyorum kansızlıkta var bide b12 eksikliği çıktı bebeğimde bende artık kafayı yemek üzereyim çok üstüne düştüğüm için mi hep bişetler çıkıyo bide doğuştan kum çıktı böbreğinde 3,5 cm olmuş dedi doktor 5 cm olunca ilaca başlatacakmış çok üzülüyorum böyle hasta olunca ve ne yedireceğimi şaşırıyorum bizim yemeklerdende bi tatlı kaşığı yediriyorum korkudan baharatlı acılı yiyo eşim bende bi tatlı kaşığı bazen çok azıcık çay kaşığı veriyorum midesine dokanmasın diye ama bulgur yediriyorum yaptığımda azıcık pirinç de tavuk yaptığımda parçalayıp veriyodum elimle tam ne zaman yemek yemeye başlicak acaba bogazımda kalmadan çocu zaman Boğaz’ında bırakıyo 😞😞 9 aylık olduk dönüyo oturuyo emeklemiyo bide oturunca belirli bi süre sonra bazen düşüyoda kusura bakmayın hakkınızı helal edin sizede çok soru sordum canım benim Allah razı olsun senden evladını sana bağışlasın