Linaa65 Bebegım 25 günlük gazını alıyorum ama karnı sürekli şiş neden gecmıyor kakasını yapıyor gazını alıyorum ama huysuzlugu var bazen bacaklarını hep cekıyor karnı hep öyle ne yapabılırım lütfen bılgısı olan yazsın
Faddoli23 Linaa65 ilk 3 ay hep gazlı oluyolar malesef istediğin kadar çıkar hep gaz üretiyor bağırsakları ayaklarını sıcak tut zeytinyağını ilitip masaj yap gaz masajı ayaklarını bez değiştirirmiş gibi havaya kaldir rahatliyo baya