EfosMoM patiseverr_ benim kizimda bir kulaginda azacik var ama dert etmiykrum kiz sonucta saçini aticak kulagina gorunmeyecek🤣
Tugba6336 patiseverr_ benim oğlumda da vardı. Ben yarabandı yapıştırdım. Banyodan banyoya ıslanıp çıkıyordu. Öyle düzeldi. 1 1.5 ayda onu da buradan görüp yapmıştım 😅 3.5 yaşında çok şükür bir sıkıntısı yok
Tugba6336 Wonderm net hatırlamıyorum ama 3 - 4 aylık olması lazım. Ama yine de deneyin belki düzelir.
2cocukannesi__ patiseverr_ of of aynı dertten muzdarip oldum kırili veriyor kalın kız bebek bandanasi var ya ondan alıp takcam inşallah geç kalmadim