arkadaşlar 4 aylık oğlum var.Ayakları sürekli soğuk.doktor bunun tek başına birşey ifade etmediğini söyledi.çok da net bir bilgi vermedi doğrusu. çorap giydiriyorsun terliyor dediler çıkarttım yine soğuk.güneşe çıkarmıyorsun dediler sürekli çıkarttım yine soğuk.bir tek ayakları buz gibi.yaz günü patik mi giydireyim bilemiyorum. yaşayanlar varsa nedeni ve çözümü hakkında yardımcı olabilir misiniz