Efem123 Kızlar A101 Aptamil devam sütü aldım Exp ne oluyor bu aptamilin son kullanma tarihi nerede yazıyor Allah için bilen varsa yazabilirmi a101 deki kasiyer Exp min üretim tarihi olduğunu söyledi bu doğrumu eğer son kullanma tarihiyle o geçmiş bı tarihh
Efem123 Alpingo Allahindan bulsun nasıl bı insan bunlar ya bide okdr sordum haa bebeğimde eşimde yanımdaydı hatta kadın diyoki bebeğe vericem aman dikkat ederiz falan gidip suratlarına atacam çok sinirlendim gerçekten açık olsa şuan gidicem ama sabaha kaldi
Efem123 Serpiltoprak21 Allah cildircam yaaa resmen depodan tarihi geçmiş mamayı kakaladi o değil ya bebeğime verseydimm nolucakti Allahım cildircam düşse vermedi unuttum bende almayı napicam alirmi gerçekten suratlarına fırlatmak istyiyorum okdar cokk sordumm üstüne düşerek bakın son kullanma tarih değil dimi bebeğime vericem diyee verin tabiki bebege vericeksin önemli falan dedii
Alpingo Efem123 ne diceğimi şaşırdım valla ne duycağımızı görceğimizi şaşırdık..iyi ki sormuşsun canım buraya iyi ki içmemiş
Serpiltoprak21 Efem123 yürüsün gitsin ordan ya mama bu allah aşkına kendi çoçuğu varmıymış kesün bekardır cahil olurmu öyle şey bi hafta olanı bile satmıyorduk biz bebek nolur nolmaz diye onun tek amacı yüzbirde kalan mama yada skyli ürünleri kendi cebümizden ödüyoruz ondan dolayı
Efem123 Alpingo iyikii ama sinirlendim cokk yüzüme bakarak yok taze yokk bebeğe vericem olurmu öle şey gibisinden konuşup benii salı yerinw koydu resmen
Efem123 Serpiltoprak21 napicam kızlar fiş de yokk napicam hayr mamanın tarihi kendim alsam geçse ammenna amaa kadın salak yerine koyup taze mama dedi bide bende içime doğdu tarihine baktım kadın diyono son kullanma tarihi değil iki senesi var diyoo ay cildircam napicam şimdi benbu mamayı nasl vericem hem vercem hem bı kaç laf soylucem geberticem onuu
Serpiltoprak21 Efem123 vala terleme bence iadeni er bir defalığına gişsizde alınır biz alıyorduk doktoruma sordum bunun tarihi zehirler dedi verme dedi de iade et ettikten sonra lafını söyle inatlaşınca iadede sorun çıkarıyolar mecbur alma ya hakkın o senün çok şaf ederse bölge sorumlu konuşucam de o adam ona haddini bildirir
Serpiltoprak21 Efem123 ay yuh ya bir ay geçmiş resmen dalgamı geçiyor adammı seçiyor gerizkalı beneği zehirlicek ya dengesiz götür iade et he çok akllıysada göster internntten son kullanma tatihi diye bu mama pahalı olduğu içün adet geliyor markete ikitane üç tane falan birtane reyonda olur reyonda kalmadıysa depodan getirilir çokta satılmıyor bu getirip vermiş size pahalı olduğunda çalınmasın diye depoda tutuluyor uzun sürw
Efem123 Serpiltoprak21 Allahindan bulsun yaa bu mübarek günde ne diyeyim ya bebeğime verseydim yaa bakmasaydim nolucakti pislikk yaa bazen dalgın olabiliyoruz ztn alışveriştn gelmiştim yorulmuştum aklıma fişi istemek gelmedi Allah’tan son kullanma tarihine baktım
Serpiltoprak21 Efem123 fişsi iade alınıyor merak etme özellikle sürwkli ordan alıyorsan hiç sorun olmaz zaten