Merhabalar güzel anneler, bebegim 16,5 aylık. İki gündür ishal. Yani normaldi ama Bugün akşam biraz fazla gibi. Fakat genel durumu iyi. Ateş yok, oynuyor eğleniyor bizimle.sadece ishal. Biraz tedirgin oldum.Yediği bir şey mi dokundu acaba yoksa diş mi bilemedim. Ne yedirsem iyi gelir ve neleri vermemeliyim?