kızlar oğlum 34 aylık 3 yaşına 2 ay var işte ama iki üç haftadır öğle uykusu yok maalesef gece 9.5 10 gibi yatıyo sabah 9 9.5 gibi uyanuyo bende istrmeyince öğle uykusunu zorlamadım bi yerde okumuştum beyin gelişimi için katkısı var diye öğle uykusunun önemli mi önemliyse neden ?