Şimdiye kadar baby turco 3 numara kullandım slepp ve Prima gibi taşırma yapmadı. Pişik te olmadık ama lastik izi ve bebeğimin poposu izle doluydu hep o yüzden değiştirmek istiyorum. Bebeğim biraz tombik 4 numaraya geçicem 2 ay 20 günlüğü. Hangisini önerir siniz?