Denizsayar Bebeğim 7 23 aylık 3 gündür kabız saha akşam yağ iciriyorum masaj yapıyorum ama yinede yapamıyor Osmolok alıp icirsem diyorum dayımın kızı çocuğuna küçükken iciriyorDu kullanan anne varmı acaba aranızda
Gamzetrl Denizsayar 9 aylıkken günde 3 tatlı kaşığı olarak kullandık. Yaptı kakayi ama bırakınca yine eski düzen oldu