Alerjisi yüzünden yaşına girecek bebeğimin gaz sorunu yaşıyorum hala özellikle geceleri gaz ilacı kullanıyorum bide süt alerjisi olduğu için yoğurt tüketmediğimiz için probiyotik kullanıyoruz nbl probiyotik o çok iyi geldi bide gece iki kez sab simplex kullanıyorum