Woman35 dogum kilosunu vermiş canım cocuk, plesenta,suyu,ödemi. Sonra kalıyosun bi süre o kiloda. Hatta emzirirken alabilirsin de yiyosun ve oturuyorsun bebeginle emzirnek için. Evet insan hemen dönmek istyo o kilolara ama zamanla 2 senede anca toparlıyor vücut. İlk 3 4ay yürüşüyü bile 30 dakkadan fazla önermiyor diyetisyenler.şimdililk bol su bol yeşillik tavuk balık et yumurta yiyin ekmeksiz :) tattlıyıda ekmek yerine sayalım😂