4 aylik bebeğim grip balgamli öksürüğü var nefes alamadı daraliyor arada ev icin buhar makinesi almıştık onun buharina yanastirsam olurmu diger kizim bebekken bronşit olmustu hastanede doktor bundan alin kullanin demisti ağzınada yanastir demistir soğuk buhar veriyor acaba zararli mi faydalimi bi sekilde yapan bilgisi olan var mı