Gaz sancısından cok cekti benim bebeğim de… resmen mutsuzdu ilk iki buçuk ay.fotoğraflarında bile cok dertli çıkıyordu. Cook damla kullandık. Çareyi maflor bagırsak düzenleyici ve sab splex de bulduk. Şimdi sab splexi bıraktık. Sadece sabah uyanınca gazı oluyor onu da birkaç hareket ve masajla bertaraf ediyoruz 🧿
bol bol hareket ettirmek,gaz masajı yapmak, annenin yediklerine dikkat etmesi cok iyi geliyor. Bir de kiraz çekirdeği kemeri kullandık biz. Karnını sıcak tutmak iyi geliyordu. Bir de doktor tavsiyesi ile geceleri 3-4 çat kaşığı Melisa çayı veriyorum ben o da hem güzel uyumasını hem de gaz çıkarmasını sağlıyor.
az kaldı gazlar bitecek gerçi bizim de ga bitti diş başladı🥲