Prensesannisi Normal mi değil mi Allah aşkına iyice tedirgin olmaya başladım yattığı yerden kalkıyo sürekli poposunu kaldırmaya çalışıyor emeklemiyor kolundan tutunca adım atmıyor 😔
Sareee11 Prensesannisi benimki de emeklemiyor elinden tutunca ayakta duruyor, desteksiz 10 saniye kdr ayakta kalıyor ama adım atmak yok ben attırmaya çalışıyorum 1-2 adım ben de burda bekliyim
Prensesannisi Kubra3525 hayır canım sıralama falan yok koltuktan tutup öylece kalıyor biz kaldırıyoruz kendi tutup kalkamıyor koltuğa. Ama kalkma çabası var
Kubra3525 Prensesannisi ilgisini çeken birşey koysanız belki uzana uzana kendi güçlenip kalkmaya başlar inşallah
Prensesannisi Sareee11 yürümek için evet var ama adım atmaması 12 aylıkken bana tuhaf gelmeye başladı artık :(
Kubra3525 Prensesannisi 14 aylıkken yürümüş benim arkadaşmn bebegi endişelenmeyin bebekler herşeyi zamanı gelince birden yapıyor bende emeklemiyor diye çok üzülürdüm çabalardm sonra birden emekledi
Sareee11 Prensesannisi yürüteç önermiyorlar ama ben yürüteçe koyuyorum bir zaman kullanıcam sizde bi deneyin isterseniz
38-ruyam Prensesannisi bianda yurumeye basliycak emin olun hiç sıkıntı etmeyin rabbim önünü açtığında yuruyecektir benim kizimda 9 aylik 6 aylikti emekledi 3 aydır yurumedi düz duvara tutup kalkio çekyattan gidio hayırla yurusunler ama arkadasimin ogluda sizinki gibi emeklemeden kalkmadan bianda yurudu
Oykunuannes1220 Prensesannisi zamanı vardır benim kızım yaşında emekledi 14 aylık yürüdü canını sıkma hiç yürüyünce daha çok zor oluyor bende senin gibi düşünüyordum
Prensesannisi Oykunuannes1220 illa ki zor oluyordur ama insan heves ediyor şöyle dışarı çıkalım yürüsün koşsun etrafı keşfetsin havalarda güzelleşiyor
Tugceonrdml_ Prensesannisi tatlım boşuna kuruntu yapma kendine her bebek gelişimi kendine özeldie 2 yaaına kadar yürüyebilir konusabilir hatta bazı dr daha uzun sürebilceğini bile söylerlee için rahat olsun biraz tembel demek ki
Prensesannisi Tugceonrdml_ 12 aylık şuan dişleri falan da az 3 tane ay insan kafasına takmadan edemiyor ki yürüsün dişleri çıksın falan filan eminim bi anda büyüyecekler ozaman da küçük kalmalarını isticez
Niloya552 Prensesannisi canım canını sıkma bebeğini herkesle de kıyaslama bende bir ay önce 1 yaşına girdi yürümüyordu bir anda bir ay sonra yürümeye başladı kendin diyorsn çabalıyo diye zamanı var hala her bebeğin gelişimi farklı canını sıkma
Elifbeyzam Prensesannisi korkma canım olabilir benim kızım şuan 16 aylık ve 1 aydır yürüyor o da düşe kalka hala 12-13 aylıkken yavaştan ayakta tutulmadan durmaya çalıştığını farkettim o zamandan bu zaman a işte iki adım üç adım derken yürüyor bir bakmışsın bir iki güne başlar merak etme 😊🌺🌺
Prensesannisi Elifbeyzam inşaallah canım bekliyorum sabırsızlıkla yeterki bi sorun olmasında beklerim emeklememesini falan hiç kafama takmamıştm ama bu zaman oldu adım atmayınca üzüldüm
Niloya552 Prensesannisi eğer emeklemiyorsa emin ol bir anda yürümeye başlayacak yengem vardı oğlu hiç emeklemeyi bilmiyordu bir anda yürümeye başladı bekle canım
Sevmmm Prensesannisi kuzenimin bebeği 15 aylıkken yürüdü . Onda da belirti yoktu çok sonradan emekledi sonra da birdenbire yürümeye başladı