Bebeğim 4. Ay aşılarından sonra ateşi düşmeyince hastaneye götürdüm idrar yolu enfeksiyonu çıktı 1 hafta iğne kullandık geçti nefrolojiye gittik . Tekrarlarsa gelin dedi . Böbrek ultrasonuna bakılmıştı ama mesane boştu . Nefroloji bidaha olursa bakalım dedi . Ve 6. Ay kontrolünde tekrar idrar yolu enfeksiyonu çıktı şuan tedavi sürecindeyiz. Enfeksiyon geçtikten sonra böbrek ultrasonu çekilicek . Büyüme vs varmı diye . Başına gelen varmı 😕. Çok korkuyorum ultrasonda bi sorun çıkmasından