alerjik bir bebek.2yasinda.alerji ilaclari kullaniyoruz.burnunu surekli temizliyoruz.3aydir gecmeyen geniz akintisi var o da kulaga vuruyor.gezmedigimz doktor kalmadi hepsi ayni seyi soyluyor.yapiyorum dediklerini ama gecmiyor.bildiginiz bisey var mi allah askina ya nasil
gecer bu