Elfvli Bircok yatırım aracini kullanıyorum. Altın euro olarak daha çok yatırım yapıyorum. Birde kumbaramiz var ona da tl.olarak atıyorum surekli. 3 kizim var. Buyuk olan 10 yasinda özel okula gidiyor. Anlaşılan bana daha çok para lazım 😬