Sarpmomy dogabeybiko ben doğumdan sonra her firsatta laf soktuğum için kendileri geçte olsa olayın farkına varip yüzüne söylediklerime alinabildi o yüzden konuşmuyoruz bayram içinde kısa ziyaretle kurban bayramına kadar idare ederiz değil ek gida için yemek yedirmek kucagına almak için bile izin istiyor artık. lohusaydım 2. Gün beni evde tek başima birakip gitti başimda hiç kimsem yoktu dikişli halimle tek başima kaldi nedeni ise eşimle yanyana yatmamişim koltukda uyumuş eşim 😅 ( adam tv izlerken uyuyakalmiş ben odada dinleniyordum hiçbirşeyden haberim yok annesiyle konusuyorlar saniyorum ) o yüzden yok kucaga alişmiş yok onu yedireyim bunu vereyim azini açamiyor kafam cok rahat siZin yeriniZde olsaydim da çatir çayir herşeyi söylerdim alinsin gücensin hiç mühim değil cocuğumun sağlığını düşünmek zorundayım eski kafa bilgilerle düşüncelerle iyilik yaptiklarini sanarlen bizi sinir harbine sokuyorlar resmen
dogabeybiko Sarpmomy hadi ya fena olmuş sizin de valla ama çok haklısınız h bişey çocuğumuzun dağlığımdan önemli değil
nabersiniz dogabeybiko benimki kola vermeye calismisti 10aylikti bebegim yani zehir vermeye calisti baska aciklamasi yok.cok sert davranin esinizlede konusun gerekirse o sertlessin.
Grey Halime0638 bebeklerin sindirm sistemi bizimki gibi işlemiyor hanımefendi onlar daha çok küçükler yoğurt vermek,türlü vermekte neymiş 😃
Halime0638 Grey her anne bebeğini tanır merak etme sindirip sindiremedigini gayet iyi anlıyorum ben bebegim memnun burda kadın kaşık kaşık türlü yedirmemis ki 8 aylik bebek ek gidayi zaten yemeye çoktan başladı kadin tadina baksin diye bi tane vermis bunda büyütülecek bişey göremiyorum ben sanki 1 aylik bebege yedirmis gibi davraniliyo ama kızdığı halde hala israr etmeleri sorun neyse kimse kimsenin bebegine ne yedirip yedirmedigine karisamaz ben veriyorum gayet memnunuz postu açan kişide yedirmiyor mus güzelce uyarir olur biter
eceunverkanra Merhaba annelerimiz, tartışma içeren yorumlar silinmiştir, bilginize🌷 Lütfen yorum yaparken hakaret etmeyelim ve üslubumuzu bozmayalım🌸
BarisGlc dogabeybiko ayy valla aynı daha dün çikolata değdir diyor kardeşime ver biraz diyor ne zaman tuz yiyecek diyo daha 9 aylık ne meraklılarmış yemin ederim bizi saçma sapan büyütmüşler bir de şimdi benim çocuğuma karışıyo çok sinir oluyorum