Cnszeze Ereninannesi55 ben 15den sonra anca rahatlamıştım. Şuan 25 hala çömeldiğimde ağrı duyuyorum o kadarı da normaldir herhalde. Her lavoboda batikon sür fön makinası ile kurut mutlaka çok faydasını görürsün
[silindi] Ereninannesi55 35.güne kadar tam oturamıyordum bile gayet normal 6.günde ağrıması. Temiz ve kuru tutun. Batikonla temizleyin çabuk toparlarsınız.
Ereninannesi55 [silindi] korkuyorum öyle bir yanıyor ve ağrıyor ki emziriyorum diye dikkat bile edemiyorum süte zararı olur diye mecbur ilaç alıyorum
Ereninannesi55 Zmnl19 sürdüm canım hiç canım yanma di yanar diye çok korktum galiba yumuşattı bile orayı çok iyi hissediyorum 😀 teşekkür ederim 😘
Zmnl19 Ereninannesi55 Ah kuzummm dha da iyi olcaksin korkma hic sadece kabiz olmamayadikkat et besinlerine dikkat et olurmu
Ereninannesi55 Fbeyza yazın çok zor oluyor dikişler canım ya bide nemli olan bi yeri kuru tutmak çok zor 😬
Ereninannesi55 Zmnl19 ilk 3 gün kabizdim da geçti ekmeği falan azalttim sulu yemeye dikkat ediyorum hep canım
elifsrbs @Ereninannesi55# çok normal ilk haftaları atlattıktan sonra dikiş ağrısı geçiyor ama bi 3 hafta kadar sonra batışma gibi bir şey oluyor o zaman da biraz acı oluyor bu da dikişler kaynaştığı için oluyormuş panikleme şimdiden uyarayım 😉🙂
Ereninannesi55 elifsrbs Eyvah Eyvah daha çilem bitmedi mi yani 😀 Allah'tan normal doğum çok iyi dediler ondan yaptık bi kendime gelemedim hala
elifsrbs Ereninannesi55 ama inan sonrasında iyi ki normal olmuş diyeceksin 😉çünkü sezaryende dikiş ağrıları ömür boyu sürüyor 😔