Tam 1 ay oldu. Geçen hafta 10 gün kanamam vardı ama çok değil günde bir pedi anca doldururdu öyleydi. İki gündür tekrar lekelenmem var. Kasik agrılarım oluyor bazen bıçak saplanıyor kimildayamiyorum. Yaşayan varmı? Spiral taktirdiktan 10 gün sonra ultrasonla bakıldı 1 sene adet görmediğim için kist varmış spiral yerinde dedi. Anlamadım bu işi sürekli adet olcak mis gibi ağrı kanama sizce yaramadı mi bana bu spiral yoksa düzelir mi?