Kızlar doğum kontrol hapı almam lazım yarın yeni kutuyu başlamam gerekiyor. Lütfen cahilliğimi maruz görün, aceba bayramda eczaneler açık mı? Yoksa sadece nöbetçi eczane mi var? Teşekkürler şimdiden..bu arada cümleten hayırlı bayramlar şimdiden kızlar 🌸