Ferda09 20 gün önce doğum yaptım. Göbeğime dokunduğumda açıyor. Çatlaklar oluşmuştu son zaman. Bu acı ondan dolayı mı acaba, bu şekilde bisey yaşayan oldu mu arkadaşlar 🙏🏻
kirmizibalikgolde Ferda09 ben sezeryan oldum benim de felaket durumdaydi karnima cocugun ayagi dokunda afiyordu . suan 8 aylik oldu hala var o aci ama az . . dikis yeri degil göbek ağrıyor çok tuhaf
Seymagil kirmizibalikgolde sanki orası böyle acı gibi değil de değişik bir sızı gibi dimi🥲 oğlum her tekme atışında aklım çıkıyor acıyor, ama normal olarak dokunamiyorum çok farklı bir his tarifi yok 😂🤷🏼♀️
Tgk_tk kirmizibalikgolde aynı benimde öyle dikiş yeri değil de göbeğe dokununca acıyo rahatsız edici bi his . Doktora sormuştum oralar acır içini temizledigimiz için fln demişti. Ne kadar dogru bilemedim
Ferda09 Seymagil evet evet cok Farklı bende anlamadım ama meydana gelen çatlaklardan dolayı değil mi ozaman ?