3 ay 10 günlük kızım. Üçüncü ay kontrolünde doktor büyüme atağında demişti. 12. Hafta atağı oluyor sanirim. Rüya görmeye baslarlarmis sizde de oluyor mu, uyurken kafasını sağa sola çeviriyor hani.
Dedim gunduzleri uyumuyor fazla, yarın dünden daha kotu olacak hazırlıklı ol demişti 😂 velhasıl durum böyle.