merkurkedisiii Arkadaşlar 6,5 aylık çıktı alerjimiz süt ve süt ürünlerine mamaya rapor çıkarılıyormuş sanırım bayramdan sonra alacağım hangi mamayı istersek ona mı rapor çıkarılıyor yoksa devlet hangi mamayı veriyor
Denizvepasa merkurkedisiii bize doktorumuz en icilebilir diye evolvia rp 400 gr yazdı. 8 kutu yazdi. Kilosuna göre yaziliyor sanirim. Bu arada oglum 3 aylik. Gercekten de 8 kutu mamayi içiyor 1 ayda. Ben sadece 7 tl muayene ücreti ödedim mamayı devlet karşıladı ama mama oğlumda ishal ve kusma yaptı. Aptamil verdi denemek amaçlı bir kutu onu daha biberon ağzına gotururken beğenmeyip ogurdu.
Omom merkurkedisiii doktor hangi mamayı uygun görürse onu verir. Doktor ayda kaç kutu yazarsa o kadar alırsınız. Hiç bir ücret ödemezsiniz
MelekAras merkurkedisiii evet biz ödedik ama aslında ödeme yapılmıyormuş bnde burda öğrendim onu.doktor rapor yazıyor kaç kutu yazarsa bize 11 yazılmıştı 537 TL ödedik
1Emine Doktorumuz bize neocate yazdı 9 kutu 9₺ ücret ödedik sonra eczacımız bi dokuz kutu daha çıkar size dedi bu şekilde iki kez daha aldık toplam 40-50₺ falan ödedik. Elimizde aptamil in alerjik maması var hiç açılmamış isteyen olursa kargoyla gönderebilirim.
Minikpatatesss merkurkedisiii bize de evolvia rp mamayı yazdı ilk denemek amaçlı 1 kutu al dedi ( tadı kötü olduğu için çoğu bebek kabul etmiyormuş) sonra gel rapor yazalım dedi işte bayramdan sonra bende gideceğim i. 1 haftada vücudundaki bütün egzamalar geçti huysuzluğu bitti. Gerçekten çok iyi geldi ama doktorunuza danışın
iremferdi merkurkedisiii 1 aylık olduğundan beri alerji maması kullanıyoruz, 1 yıllık rapor çıkardı doktor sadece 30 lira rapor ücreti almıştı hastane, mamaya da doktor karar veriyor markası ve bebeğin kilosuna göre kaç kutu alacağınıza