Hilosum ahh ahhh bizimkide öyleydi ilk zamanlar.. 1saat uyandırmaya uğraşırdık, şimdide uyusun diye gözünün içine bakıyorum😬 8aylık oldu şimdi :) ayagının altını kaşıyodum, altını açıyodum, hatta ıslak mendille altını vücudunu sildiğimiz bile oluyordu. En son doktor bi pozisyon göstermişti bir elimiz boynunda diğer elimiz ayak kısmında ikisinide aynı anda ortada havaya doğru kaldırıyordu doktor yapınca gözler açılıyodu ama biz okadar kıyamıyoduk tabi :)