Kevserkoc oğlum 14 aylık daha yeni tuz vermeye başladım mesela o da çok çok az. Hani diyorlar ya evde ne yemek pişiyorsa suyuna ekmek doğra yedir diye. Kesinlikle bir yaşından önce buna karşıyım. Minicik henüz daha gelişmemiş bağırsakları bununla nasıl baş etsin? Bizim tarhanalarımızda yok yok bebekler içindeki çoğu şeyi sindirmekte zorlanır hiçbir şey olmazsa pişik olur :( Anne tabiki de abartacak, bu babalar çok biliyo zaten. Hala oğlumun kıyması eti tavuğu yumurtası bizden ayrıdır.. erken doğmasına rağmen şuan yaşıtlarından çok çok önde… ve hiç hasta olmadı. Bunlar hep sağlıklı beslenmeden kaynaklanıyor. Eşinize takılmayın. Siz annesinin ve çocuğunuz için en iyi neyse siz bilirsiniz 🌺🌺